niedziela, 11 maja 2014

Zawieszam

Straciłam ochotę na prowadzenie tego bloga. Nie mam żadnego pomysłu do rozwinięcia historii i uważam, że nie mam dla kogo jej pisać. Widzę, że straciłam czytelników i wcale się tego nie dziwię.
Pomysł zawieszenia bloga chodził mi po głowie od kilku tygodni, a dzisiaj postanowiłam zakończyć przygodę na tym blogu.
Jak na razie nie mam zamiaru pisać żadnego bloga. Myślę, że na jakiś czas muszę odpocząć od bloggera. Za jakiś czas powrócę. Z nowym blogiem, z nową historią i z nowymi bohaterami.
Ale teraz daję sobie urlop.
Szczerze chciałabym podziękować Wam za każdą obserwację, za każdy komentarz i za każde wejście. Gdyby nie Wy, ten blog nie osiągnąłby prawie sześć tysięcy wyświetleń w tak krótkim czasie.
I przepraszam za to, że ten post jest nieco rozbiegany, ale to z powodu tego, że nigdy nie byłam dobra w pożegnaniach.
Przepraszam, że Was zawiodłam.
Do zobaczenia niebawem :)
Earnest.

Blog zawieszony do odwołania.